Σύνταξη άρθρου: Ιζαμπέλλα Λαδοπούλου

Επιμέλεια άρθρου: Κωνσταντίνος Ουρανός

 

Αγαπητοί αναγνώστες, κρατώντας τη συνήθεια που καθιερώσαμε τον τελευταίο καιρό, σας παρουσιάζουμε τρόφιμα και τις θερμίδες τους καθώς και πώς μπορούμε να τις «κάψουμε» με την βοήθεια καθημερινών δραστηριοτήτων.

Ας δούμε λοιπόν τα παρακάτω τρόφιμα:

1 ντομάτα (μέτριου μεγέθους): 30 θερμίδες (καίγονται με 10 λεπτά περπάτημα ή 4 λεπτά κολύμπι ή τρέξιμο) *

 

1 κεσεδάκι γιαούρτι (κατσικίσιο): 130 θερμίδες (καίγονται με 43 λεπτά περπάτημα ή 18 λεπτά κολύμπι ή τρέξιμο)*

 

1 κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο: 45 θερμίδες (καίγονται με 15 λεπτά περπάτημα ή 6 λεπτά κολύμπι ή τρέξιμο)*

 

1 κουτάκι αναψυκτικό τύπου cola: 160 θερμίδες (καίγονται με 53 λεπτά περπάτημα ή 22 λεπτά κολύμπι ή τρέξιμο)*

 

1 αγγούρι: 25 θερμίδες (καίγονται με 8 λεπτά περπάτημα ή 3 λεπτά κολύμπι ή τρέξιμο)*

 

Μια τσιπούρα (200 γρ.): 366 θερμίδες (καίγονται με 122 λεπτά περπάτημα ή 52 λεπτά κολύμπι ή τρέξιμο)*

 

 * Οι παραπάνω ασκήσεις αφορούν σωματική δραστηριότητα για έναν άνθρωπο 60 κιλών.
Προηγούμενα συναφή άρθρα: Διάφορα τρόφιμα και οι θερμίδες τους από την κυρία Ιζαμπέλα Λαδοπούλου, Διάφορα τρόφιμα και οι θερμίδες τους, άρθρο 2ον. Πώς να τις κάψουμε; από την κυρία Αναστασία Γερογιάννη, Διάφορα τρόφιμα και οι θερμίδες τους, άρθρο 3ον. Πώς να τις κάψουμε; από την κυρία Ιζαμπέλα Λαδοπούλου καθώς και Διάφορα τρόφιμα και οι θερμίδες τους, άρθρο 4ον. Πώς να τις κάψουμε; από την κυρία Αναστασία Γερογιάννη.
Πηγή
Τιμές για τρέξιμο και «κάψιμο» θερμίδων: Πανεπιστήμιο Βόρειας Καρολίνας, Arnolds School of Public Health.

 

 

Ηλ.Ταχ.: ygeia@athinodromio.gr

Αναστασία Γερογιάννη

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης

 

Ηλ. Ταχ.: ygeia2@athinodromio.gr

Ιζαμπέλα Λαδοπούλου

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης

 

Ηλ. Ταχ. : ygeia3@athinodromio.gr

Ευγενία Γεωργακοπούλου

Νοσηλεύτρια, Προϊσταμένη Πυρηνικής Ιατρικής